We kunnen natuurlijk vertellen waarom wij vinden dat we de beste service bieden en waarom het verstandig is om te kiezen voor een onderhoudsabonnement, maar nog beter is het om dat te horen van onze klanten.
Lees onze reviews:
Mijn cv was kapot, er kwam geen warm water meer uit. Ik had geen contract maar toch kwamen ze binnen 4 uur. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en een kundige monteur die goed uitleg gaf van wat stuk was. Nu heb ik dus gelijk een onderhoud contract afgesloten.
Ik ben zeer tevreden over jullie dienstverlening: keurig op tijd, correct en goed geinformeerd. kortom: Vakwerk!
Ons huis duurzaam maken
Nadat de Medewerker van VSB was komen kijken welk systeem voor ons het meest geschikts is voor ons huis ,is gekozen dat het een hybride systeem
We hebben hoofdzakelijk radiatoren
Na opdracht was de montage na 7 werk weken zoals afgesproken
De monteurs hebben perfect gewerkt lekker warm nu
Hartelijk dank voor het geweldige,goede werk jullie voor ons gedaan hebben.
Alles iss opgeruimd en zelfs gestofzuigd. Zeer goede service.
Werd telefonisch benaderd door Peggy of ik de afspraak had ontvangen. Ze gaf me het gevoel of ik iedereen bij de verwarmings service persoonlijk kende. 👍
Vandaag onderhouds controle gehad aan de CV Ketel, Wederom top service met met super monteur.
Snel, netjes, vriendelijk. Niet goedkoop maar altijd beter dan in de kou of alleen maar koud water hebben.
Het bedrijf is slecht telefonisch bereikbaar. Een aantal keer een vraag gesteld via de mail daar krijg je na aantal dagen antwoord op en zelf een paar keer simpelweg geen antwoord dit vind ik voor een bedrijf onacceptabel. De nieuwe cv installatie is overigens keurig opgehangen en geïnstalleerd op afgesproken dag.
Afgelopen woensdag gebeld voor storing aan mijn CV ketel en dezelfde avond nog opgelost door super aardige monteur. Top service !!!
Ben heel tevreden over de manier waarop monteur Kevin de CV Servicebeurt / het onderhoud bij ons heeft uitgevoerd.
Lekkage door het plafond, heet water liep uit een kraan van de verwarmingsketel. Dat zag er niet best uit op woensdagavond. VSB gebeld, direct contact en toezegging dat een monteur zou bellen. Geert van Loon, een geweldige monteur die binnen de kortste keren de oorzaak bij de ketel oploste. Niets als complimenten voor de rust en vakbekwaamheid. Bedankt Geert!
Kevin is een échte service monteur, met zowel hart voor de zaak als voor de klant! Hij bood mij zijn vest aan, maar ook zijn heater wanneer ik die zelf niet kon regelen. Hij was bereid om die bij hem thuis op te halen en bij mij te brengen. Beste service ever! Een kundige monteur, met het hart op de juist plek!
Er zijn zoveel dingen in je huis die onderhoud nodig hebben. Ik wil me daar niet teveel mee bezig houden. Met de cv-ketel is dat net zo. Met zo’n abonnementje heb ik daar geen omkijken meer naar en als er iets is, wordt het snel opgelost.
Op zich heel tevreden over mijn abonnement. Ik heb wel een keer gehad dat de monteur te laat was, maar dat loste hij netjes op.
Ik vind het prettig dat ze ieder jaar komen voor controle. Je hoort wel eens verhalen dat sommige installaties niet genoeg worden gecontroleerd en dat er dan onveilige situaties kunnen ontstaan. Bij VSB bellen ze netjes ieder jaar voor een controle-afspraak te maken en ik vind dat wel zo’n veilig idee.
Wij hebben al een paar jaar een abonnement bij VSB. Toen heette het nog Verwarming Service Leende. Het is gewoon handig dat je nergens aan hoeft te denken. Ze bellen ieder jaar op voor het maken van een afspraak en dan weet je dat je weer vooruit kan. We hebben 1 keer een probleem gehad met de thermostaat, toen hadden we geen warm water meer. Een telefoontje en het werd dezelfde dag nog opgelost. Wel zo handig in de winter!